Aktivitete dhe lojra

Ju ftojmë ta shikoni bibliotekën tonë të pasur me mbi 200 aktivitete për fëmijë nga 3 deri në 10 vjeç, në të cilat jemi të sigurt që do të gjeni frymëzimin dhe një mundësi të mrekullueshme për të mësuar dhe luajtur!

Ky seksion i platformës Eduino përmban aktivitete lojërash të cilat mund t’i kërkoni duke zgjedhur një temë, moshë dhe kohëzgjatje për realizim. Aktivitetet përshkruhen sipas një shablloni të unifikuar në të cilin është paraqitur metoda e përgatitjes dhe realizimit, poashtu, më poshtë ka foto dhe/ose video të realizimit të aktiviteteve. Në këtë bibliotekë do të gjeni lojëra digjitale të gatshme dhe udhëzime për instalimin dhe mënyrën luajtjes së tyre.

Aktivitete të lojës
3 viti Mosha 10 viti
Pjesëmarrës në aktivitetin:
Forma të punës:
Lokacion:
Aspekte të zhvillimit:
game-thumbnail
Bonton filxhanë

Sjelljet e mira dhe të bukura janë pasqyra e çdo njeriu, fotografia e personalitetit dhe zakoneve të tij kulturore. Sjelljet e mira mësohen në familje, vazhdojnë në shkollë dhe pasurohen gjatë jetës

Mësues
8-10 viti8-10 viti
ShoqëriaShoqëria
KlasëKlasë
game-thumbnail
Relievi

Republika e Maqedonisë së Veriut përbëhet nga kodra, male, rrafshnalta, lugina, liqene dhe lumenj. Fëmijët në mënyrë interesante do të njihen dhe do ta bëjnë relievin e Maqedonisë së Veriut.

Mësues
8-10 viti8-10 viti
ShoqëriaShoqëria
KlasëKlasë
game-thumbnail
Arrij në qytet...

Qëllimi i aktivitetit është që nxënësi të arrijë në qytetin e treguar në hartë, me një lloj të lëvizjes (vrapim, kërcim, ecje këmbadoras, etj.).

Mësues
8-10 viti8-10 viti
Shëndet dhe zhvillim motorikShëndet dhe zhvillim motorik, Eduktë fizike dhe shëndetësore, Shoqëria
Oborr (kushte të jashtme)Oborr (kushte të jashtme)
game-thumbnail
Saktë dhe pasaktë

Mund të përdoret në disa lëndë për çdo përgjigje të saktë. Njëri prej nxënësve e shtyp butonin A dhe mikrobiti buzëqesh. Në qoftë se përgjigjja është e pasaktë shtypet butoni B dhe mikrobiti zemërohet

Edukator
8-10 viti8-10 viti
Gjuhë shqipeGjuhë shqipe, Matematikë, Shkencat natyrore, Shoqëria, Gjuhë angleze, Puna kompjuterike dhe bazat e programimit
KlasëKlasë
game-thumbnail
Rrota e kalendarit

Përmes kalendarit në rrotë, nxënësit njihen më qartë me ditët e javës, muajt/stinët e vitit dhe datat. Përmes këtij aktiviteti kemi mundësinë të flasim me nxënësit për ndryshimin e kalendarit vjetor.

Mësues
6-8 viti6-8 viti
ShoqëriaShoqëria
KlasëKlasë
game-thumbnail
Gjeje kush jam

Ky aktivitet përfshin qëllimin te profesioneve në të cilat fëmijët ndahen në grupe dhe zgjedhin udhëheqësin e tyre të ekipit. Pas zgjedhjes së tij, ekipet garojnë në qëllimin të profesionit të duhur që lexohet nga përfaqësuesi i secilës ekip, dhe kështu nëse lexoni të parën fjali dhe një nga ekipet godet profesionin, ata shënojn më shumë pikë. Loja përfshin pesë fjali për secilin profesion dhe secila prej tyre sjell numrin e duhur të pikëve. Skuadra që fiton më shumë pikë është fituesi. Përmes kësaj loje pjesëmarrësit mësojnë kuptimet e secilit prej profesioneve dhe rëndësinë dhe zbatimin e tyre në jetën reale. Grupi i synuar i kësaj loje janë fëmijë nga 6 deri në 8 vjeç.

Mësues
6-8 viti6-8 viti
ShoqëriaShoqëria
Të tjeraTë tjera