Гатачка од хартија
Оваа гатачка ќе ја развие вашата љубопитност. Откријте ја именката и разубавете ја со придавка.
Душнка Јошева, Силвана Грозданова, Александра Филипова
хартија и маркер
Работа во парови
Цели
Целта на играта е да ги развива кај децата љубопитноста, креативноста и стекнувањето нови знаења. Низ игра ги воведува учениците во придавките како зборови што ја опишуваат именката.
Резултати
Учениците ќе знаат да препознаваат и применуваат придавки во реченица.
Игровна активност
Секој ученик добива лист со кој треба да ја направи „гатачката од хартија“. Во прилогот има слика како се изработува. Потоа секој ученик треба да запише по една именка во секое поле од внатрешната страна вкупно 8 именки. Од надворешната страна се пишуваат 4 броја.
Учениците работат во парови. Едниот ученик треба да каже колку пати гатачката на другарчето треба да ја промени положбата и да каже еден број. Потоа, во зависнот од тоа што ќе се падне, ученикот треба да одговори на барањата: 1.Опиши ја именката со придавка. 2.Примени ги во реченица.
Учениците играат во парови. Бидејќи секој ученик ги пишува именките самостојно, другиот ученик не знае кои именки ќе се паднат и затоа играта им е интересна.
Приспособување на активноста за спроведувење (учење преку игра) со ученици со посебни образовни потреби
Гатачката може да се применува и со деца со посебни образовни потреби: препознавање бои, броење, вежбање на моториката.