Би преживеале
Искуството низ кое поминува малото дете кога го прави изборот и донесува одлука е основа за носење поголеми одлуки кога ќе порасне. Ќе ја развие компетенцијата за независно носење одлуки.
Билјана Лазареска, проф. по одделенска настава, ООУ„Вера Јоциќ“ Гази Баба, Скопје
● Список на основни потреби ● Картички за основни потреби
Групна
Цели
- Да ги научи децата на основниот концепт системот за размена.
- Децата на помала возраст да разбираат што е размена и како функционира.
- Да се поттикнува интересот за учење преку игра
- Да се поттикне користење на говорот како средство за изразување.
Резултати
Почнуваат да разбираат што е размена и како функционира
Искуството кое го стекнуваат со последиците од лошите одлуки, за нив претставува најдобар начин на учење.
Со носење на мали одлуки, тие ја развиваат својата самодоверба и вештини да ги проценуваат своите постапки, а тоа ги охрабрува кога ќе пораснат да носат и поголеми и позначајни одлуки.
Ќе ја развијат компетенцијата за независно носење на одлуките во училишниот период, па и покасно во животот.
Игровна активност
Наставникот во табела ги пишува овие прашања: - Што е размена? - Како го добивте вашиот молив? Учениците одговараат на двете прашања со кревање рака.
Наставникот објаснува дека за размена треба да ги добијат сите предмети што се потребни за да ги задоволат основните потреби. За размена, некому му нудите еден производ што не ви треба во замена за друг
Играчите наизменично ќе бараат еден од друг да разменат со нив за да ги добијат предметите што им се потребни. Играта продолжува додека еден играч не ги добие сите 10 основни потреби кои се на списокот. Првиот играч што ќе ги собере сите 10 основни потреби ја добива играта.