Кроко азбука
Развивање позитивни погледи и ставови кон околината, училиштето и другарчињата.
Специјални едукатори и рехабилитатори : Кристина Јанковски и Дијана Попанов, ОУРЦ „Маца Ѓ. Овчарова“ - Велес
Картонска кутија Фломастери Ножици Креда, табла Тетратка Прибор за пишување Принтер Парола - прилог 1 Ливчиња со букви од азбуката - прилог 2
Групна, Индивидуална
Цели
- Препознавање, именување и запишување на печатните букви
- Идентификување на изучените букви
- Правилно пишување на буквите
Резултати
Усвоени печатни букви
Игровна активност
Исцртување и обојување на кутија за чевли како глава од крокодил. Печатење на прилог 1 - парола и прилог 2 - печатни букви. Паролата се лепи на картон и се украсува според креативноста на учениците. Буквите се сечат и се ставаат во кутијата.
Се даваат насоки и инструкции за начинот на реализирање на активноста. Секој ученик, најпрво ја чита паролата, извлекува буква од устата на крокодилот, ја именува, а потоа ја запишува на табла.
Се кажува текстот (со помош) од прилог 1, се извлекува буква од устата на крокодилот, се именува и се запишува на табла. Останатите ученици ги препишуваат буквите во тетратка. Активноста трае сè додека не се извлечат буквите од устата на крокодилот.
Приспособување на активноста за спроведувење (учење преку игра) со ученици со посебни образовни потреби
За учениците со попреченост, оваа активност може да се спроведе со помош и поддршка од наставник или може да се извлекуваат букви кои се веќе усвоени.