Млади музичари
Учениците произведуваат музика од шумови и звуци. Секој ученик избира звук што ќе го произведе, но со ист ритам. Учениците се вклучуваат еден по еден и на крајот се создава интересна музика.
Наташа Марковска
• Хартија за шушкање; • Тегли полни со зрна ориз и пченка; • Дрвени боички за тропање по масата; • Телефон за снимање на музиката.
Заедничка, Индивидуална
Цели
Да разликува шум, звук, глас и тон од природата и околината.
Резултати
Разликува шум, звук, глас и тон од природата и околината.
Игровна активност
• Подготвува хартија; • Подготвува тегли полни со зрна ориз и пченка; • Подготвува дрвени боички за тропање по масата; • Телефон со кој ќе ја снима музиката.
Наставникот ја објаснува активноста и дава насоки: - Ги покажува материјалите кои произведуваат звук; - Дава насока секој ученик да избере звук кој што ќе го произведе; - Ја снима музиката.
Учениците произведуваат музика од шумови и звуци. Пример шушкање со хартија, плескање и тропкање со раце, тропање со тегли полни со ориз или пченка. Секој ученик избира звук што ќе го произведе, но со ист ритам. Се вклучуваат еден по еден и се создава интересна музика, која наставникот ја снима.
Приспособување на активноста за спроведувење (учење преку игра) со ученици со посебни образовни потреби
Ученикот може да учествува во овие активности со помош на наставникот или на образовниот асистент.