Како се чувствувам денес
Преку оваа активност учениците ќе ги осознаваат и препознаваат своите чувства, а исто така ќе изнаоѓаат различни активности и начини како да управуваат со своите емоции.
Марина Станиславова, Ксенија Николова, Гордана Наумовска Трајкоска
Подготвена презентација, наставни листови и прибор за пишување и фломастери.
Индивидуална
Цели
- Да ги препознаваат своите чувства.
- Да изнаоѓаат начини и активности за управување со своите емоции.
- Да ги развива и негува позитивните емоции.
Резултати
- Умеат да ги препознаваат своите чувства.
- Умеат да изнаоѓаат начини и активности за управување со своите емоции.
- Препознава позитивни емоции и ги применува на себе.
Игровна активност
За оваа активност може да се подготви и ППП и да се презентира додека се објаснува. Се подготвуваат по 3 наставни листови за учениците и се печатат, добро е доколку може да се отпечатат во боја.
Пред да започнат, наставникот им дава инструкција да седнат убаво, да се навалат и неколкупати длабоко да вдишат. Потоа им објаснува по слајдовите и им дели по 3 наставни листови за секој ученик (види прилози). Им кажува да нацртаат ѕвездичка до полето што е најблиску до тоа како се чувствуваат.
Учениците првин цртаат ѕвездичка до соодветното поле, секој индивидуално. Потоа следува дискусија, што сè може да се преземе за да се управува со емоциите. Следува друг наставен лист во кој учениците цртаат или пишуваат активности како начин за подобрување на расположението (прилози).
Приспособување на активноста за спроведувење (учење преку игра) со ученици со посебни образовни потреби
Оваа активност може да се спроведе и со ученици со ПОП, на начин што ќе им помага образовен асистент или наставникот. Тој ќе му појасни, а ученикот ќе ја стави ѕвездичката и срцето на соодветно место. Во вториот наставен лист каде што треба да нацрта или напише начин за управување со емоциите, може да нацрта со помош и појаснување на асистентот или наставникот.