Збороред
Интересна игра преку која учениците можат да го збогатуваат својот речник, да утврдуваат знаење, да се воведуваат кон нова содржина.
Костова Цанка, Зорица Милкова, Милица Кабранова
Не се потребни дополнителни ресурси.
Заедничка
Цели
- Да го збогатува речникот со нови зборови.
- Да препознава именки, придавки и глаголи и да ги разликува како видови зборови.
Резултати
- Го збогатува речникот со нови зборови.
- Препознава именки, придавки и глаголи и умее да ги разликува како видови зборови.
Игровна активност
Претходната подготовка на играта се состои од редење на столчињата во круг и избор на тема (категорија) на зборови за обработка.
Учениците седат во круг. Наставникот им дава насоки за реализација на игровната активност и им ја соопштува целта на играта. Играта се повторува додека сите ученици не кажат по еден збор од избраната категорија (Прилог 1).
Се започнува со ученик по случаен избор. Наставникот им дава категорија на збор (на пример, категорија храна). Првиот ученик кажува збор (сарма), вториот ученик продолжува со кажување на збор што почнува на последната буква односно А (ананас), третиот ученик кажува збор на буквата С (сладолед)...