Координација на движењето
Листовите се поставуваат на подот. Секој ученик ги поставува дланките и стапалата како што е прикажано на сликата. Победник е оној ученик што за најбрзо време ќе заврши со најмалку грешки.
Испечатени дланки и стапала (вкупно 15 листови).
Индивидуална
Цели
- Учениците да ја зајакнат координацијата на движење во просторот,
- Да ги зајакнат мускулите на рацете и нозете,
- Да развиваат прецизност.
Резултати
- Учениците преку игра ја јакнат координацијата на движење во просторот, ги јакнат мускулите на рацете и нозете, развиваат прецизност.
Игровна активност
Печатени листови со дланки и стапала по 1 или 2 во ред или вкупно 15 листа до завршување на играта.
Наставникот ги поставува листовите на подот и им ги кажува на учениците правилата на играта. Секој ученик ги поставува дланките и стапалата како што е прикажано на сликата (прилози). Победник е оној ученик што во најбрзо време ќе ја заврши играта со најмал број грешки.
Учениците треба да ги следат знаците, соодветно и координирано да постапуваат додека наставникот го мери времето. Победник е оној ученик што во најбрзо време ќе ја заврши играта со најмал број грешки.
Приспособување на активноста за спроведувење (учење преку игра) со ученици со посебни образовни потреби
Наставникот го охрабрува и му помага на ученикот со ПОП посочувајќи му да го допре листот со рака или нога. Играта се адаптира во зависност од попреченоста.