ЗОО паркот на Миа
Играта поттикнува снаодливост, ориентација и координација во просторот. Мотивација за поставување елементи на точно означени места во координатниот систем.
Гордана Икономовска, ООУ „Круме Кепески“ - Скопје
Картон за пакување јајца, листови во боја, ситни играчки, животни и растенија, наставен лист.
Заедничка, Групна
Цели
- Да се оспособи за ориентација во координатен систем.
- Да научи да поставува елементи според координатни точки.
Резултати
- Применува стекнати знаења за користење на координатните оски.
- Уредува простор со поставување елементи со точно дадени координатни точки.
- Создава реална слика на ЗОО парк.
Игровна активност
Наставникот подготвува материјали за реализација на играта, ја создава шемата со координатни точки за пополнување на координатната мрежата. Изработува и печати наставен лист.
Координатната мрежа од картон за пакување јајца има оски и е простор – ЗОО парк што треба да се уреди. Посочените елементи, миленичиња и растенија се означени со координатни точки, кои ќе ја одредат нивната местоположба во паркот. Добиената местоположба на елементите да се внесе во табела со цртање.
Заедничко повторување за читање податоци во координатна мрежа. Се пронаоѓа пресекот на двете оски – прво х, а потоа у. Се појаснува положбата на еден елемент – Миа на поле Г3. Активност на групата и пополнување на паркот со другите елементи. Комплетната слика се претставува во табела.
Приспособување на активноста за спроведувење (учење преку игра) со ученици со посебни образовни потреби
Во оваа активност може да се вклучи ученикот со ПОП во изработка на координативниот систем или заедно со асистентот да го изработат ЗОО паркот според дадени координати.